Vedoucí obchodního oddělení
Za co u nás ve společnosti budete mít odpovědnost:
- zajištění přenosu firemní strategie, cílů a úkolů do obchodního oddělení
- spolupráce na tvorbě operativních a finančních plánů organizace
- stanovení cílů a přidělování dílčích úkolů jednotlivým členům oddělení
- spoluurčení metod a pracovních postupů plnění přidělených pracovních úkolů
- stanovení forem vzájemné spolupráce uvnitř oddělení a zajištění nutné spolupráce se členy oddělení z jiných útvarů
- stanovení výkonnostních standardů
- kontrola výsledků a výkonu oddělení a reporting představenstvu společnosti
- zabezpečení podmínek ke zvyšování profesní kvalifikace podřízených pracovníků
- komunikace s nájemníky
- řešení finančních záležitostí při obchodování majetku
- vyřizování připomínek a stížností vlastníků a nájemníků spravovaných objektů
- spolupráce na výběrových řízeních
- koordinace zajištění smluvních služeb, kontrola jejich plnění
- vyhledávání a prověřování možnosti k získání nových zakázek
- úzká spolupráce s oddělením technické správy nemovitostí a služeb
- spolupráce s finančním oddělením v rámci účetních operací souvisejících s výkonem oddělení
Jaké znalosti a dovednosti jsou pro nás důležité:
- samostatnost, výkonnost a proaktivní přístup
- časová flexibilita
- vedoucí / řídící schopnosti
- analytické řešení problémů
- perfektní ovládání PC, MS OFFICE
- znalost SW iDES výhodou
- zkušenost s obchodní činností
- zkušenost ve vedoucí pozici
- jazykové dovednosti: ČJ, AJ
Minimální požadované vzdělání:
Střední vzdělání s maturitní zkouškou, nejlépe v oboru ekonomika a podnikání, organizace a management
Co vám můžeme nabídnout:
- Odpovídající finanční ohodnocení
- Zaměstnanecké benefity – stravenky, Multisport benefit
- Zázemí stabilní městské společnosti
- Pravidelné vzdělávání a školení
- 5 týdnů dovolené + sick days
- Vhled do chodu hlavního města Prahy
Životopisy zasílejte do čtvrtka 30.4.2020.
Možný nástup od 15.5.2020.