Do našeho týmu ve významné městské společnosti hledáme posilu na pozici obchodního referenta/ky pro dostupné a sociální bydlení.
Společnost TRADE CENTRE PRAHA a.s. je správcem majetku ve vlastnictví hl. m. Prahy, např. Pražských náplavek, Aquacentra Šutka, paláce Adria, paláce Platýz, Hudebního divadla Karlín, Sovových mlýnů a mnoha dalších významných objektů v centru města. TRADE CENTRE PRAHA a. s. také participuje na významných rozvojových projektech hl. m. Prahy.
Za co u nás ve společnosti budete mít odpovědnost:
- zajišťování obchodního využití přidělených objektů
- tvorba předpisů nájmů a služeb v objektech vlastněných hl. m. Prahou v systému iDES
- provádění akvizic volných prostor v přidělených objektech
- zpracovávání a vedení evidence uzavřených nájemních smluv včetně veškeré související korespondence
- komunikování s partnery a nájemci sociálních a dostupných bytů a jiných objektů, vyřizování jejich požadavků, zpracovávání návrhů dodatků k uzavřeným nájemním smlouvám
- sledování plnění povinností nájemců dle uzavřených smluv
- řešení požadavků a změn uživatelů
Jaké a dovednosti jsou pro nás důležité:
- organizační schopnosti
- komunikativnost, empatie, nepředpojatost
- samostatnost, pečlivost, proaktivita
Požadované vzdělání:
- minimálně středoškolské s maturitou, výhodou ekonomického či sociálního směru
Vítány jsou zkušenosti:
- v pomáhající profesi, v oblasti sociální práce, práce se znevýhodněnými skupinami obyvatel, psychologické a psychiatrické péče a sociálního a dostupného bydlení
- v oblasti správy nemovitostí
- s předpisem nájemného a služeb a s prací v SW iDES
Co Vám můžeme nabídnout:
- zázemí stabilní městské společnosti
- odpovídající finanční ohodnocení – uvedená mzda je za poloviční úvazek
- pravidelné vzdělávání a školení
- 5 týdnů dovolené + sick days
- zaměstnanecké benefity – příspěvek na stravování, multisport benefits, příspěvek na dopravu
Jedná se o pracovní pozici na poloviční úvazek s předpokladem budoucího rozšíření na úvazek plný.
Nástup možný od 1. 6. 2022.