1/ Oficiální název |
TRADE CENTRE PRAHA a.s. | ||||||||||||
2/ Důvod a způsob založení |
Společnost TRADE CENTRE PRAHA a.s. (dále jen „TCP“) byla založena 19. 2. 1990 za účelem výkonu správy a zajištění obchodního využití vybraných nemovitostí ve vlastnictví hlavního města Prahy. Jedná se převážně o nemovitosti se specifickým charakterem užitkových ploch. Jediným akcionářem TCP je hlavní město Praha. Poskytované služby ve správě a obchodním využití objektů jsou komplexní včetně zabezpečení provozu vlastními kapacitami a zajištění stavebních úprav objektů od běžných oprav až po celkové rekonstrukce. Společnost zajišťuje územní, developerskou a inženýringovou přípravu projektů založených zejména na využití pozemků hlavního města Prahy a kompletní poradenství v oblasti realit. V posledních letech byly aktivity společnosti rozšířeny o správu a provozování plaveckého areálu Aquacentra Šutka, Bazénu Strahov a správu a obchodní využití pražských náplavek. Základním aspektem činnosti TCP je kvalifikovaný a seriózní přístup k řešení požadavků a potřeb zejména hlavního města Prahy s využitím znalosti specifik správy nemovitostí a výstavby v hlavním městě Praze. |
||||||||||||
3 / Organizační struktura |
Organizační struktura zde. | ||||||||||||
4 / Kontaktní spojení |
Viz odkaz kontakty. | ||||||||||||
4.1 / Kontaktní poštovní adresa |
TRADE CENTRE PRAHA a.s. Blanická 1008/28, 120 00 Praha 2 |
||||||||||||
4.2 / Adresa úřadovny |
Adresa jediné úřadovny je shodná s kontaktní poštovní adresou. | ||||||||||||
4.3 / Úřední hodiny |
pondělí 12.00 – 16.00 hod středa 8.00 – 16.00 hod *v ostatní dny po předchozí telefonické dohodě: 8.00 – 18.00 hodin |
||||||||||||
4.4 / Telefonní čísla |
tel.: 222 013 111 tel.: 222 013 611 Telefonní kontakty na vedoucí pracovníky jsou k dispozici na odkazu: Vedení společnosti |
||||||||||||
4.5 / Čísla faxu |
fax: 222 251 814 | ||||||||||||
4.6/ Adresa internetové stránky |
www.tcp-as.cz | ||||||||||||
4.7/ Adresa e-podatelny |
email@tcp-as.cz ID datové schránky: vajgqj2 |
||||||||||||
5/ Případné platby lze poukázat |
Platby lze poukázat na bankovní účet č.: 1043882300/2700, popř. bývá určováno v ad hoc případech. | ||||||||||||
6/ IČO |
00409316 | ||||||||||||
7/ DIČ |
CZ00409316 | ||||||||||||
8/ Dokumenty |
Viz odkaz Výpis platných dokumentů – Obchodní rejstřík | ||||||||||||
8.1/ Seznamy hlavních dokumentů |
Viz odkaz Výpis platných dokumentů – Obchodní rejstřík | ||||||||||||
8.2/ Rozpočet |
Informace jsou obsaženy ve výročních zprávách dostupné na odkazu: Sbírka listin – Obchodní rejstřík | ||||||||||||
9/ Žádosti o informace |
Informace lze získat osobně v sídle společnosti nebo písemně na email@tcp-as.cz, prostřednictvím datové schránky (ID datové schránky: vajgqj2) nebo dopisem zaslaným do sídla společnosti. | ||||||||||||
10/ Příjem žádostí a dalších podání |
Místo a způsob, kde lze podat žádost či stížnost, předložit návrh, či jiné podněty lze osobně na adrese uvedené v sekci Kontakty, a též i prostřednictvím kontaktů elektronické podatelny: email@tcp-as.cz (ID datové schránky: vajgqj2). | ||||||||||||
11/ Opravné prostředky |
Opravné prostředky lze podávat na adrese: www.tcp.cz/kontakty a též i prostřednictvím kontaktů elektronické podatelny: email@tcp-as.cz (ID datové schránky: vajgqj2)Odvolání proti rozhodnutí o odmítnutí žádosti, případně části žádosti se podává do 15 dnů od doručení rozhodnutí na adresu TRADE CENTRE PRAHA, a.s., Blanická 1008/28, Praha 2, 120 00. O odvolání rozhoduje představenstvo společnosti. Proti rozhodnutí o odvolání se nelze odvolat, rozhodnutí je přezkoumatelné soudem. Stížnost na postup poskytovatele při vyřizování žádosti o informace ve smyslu § 16a zákona o svobodném přístupu k informacím (dále jen „stížnost“) se podává na adresu TRADE CENTRE PRAHA, a.s., Blanická 1008/28, Praha 2, 120 00. O stížnosti rozhoduje představenstvo společnosti. |
||||||||||||
12/ Předpisy |
Zákon č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze Zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník Zákon č. 90/2012 Sb., o obchodních korporacích Zákon č. 20/1987 Sb., o státní památkové péči Zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím Zákon č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů Zákon č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek |
||||||||||||
13/ Úhrady za poskytování informací |
Sazebník úhrad za informace poskytované podle zákona č. 106/1999 Sb., oO svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů je uveden níže na této stránce, který je sestavený v souladu s nařízením vlády č. 173/2006 Sb., o zásadách stanovení úhrad a licenčních odměn za poskytování informací podle zákona o svobodném přístupu k informacím.
1) Materiálové náklady: a) Pořizování černobílých kopií na kopírovacím stroji
b) Výtisk z tiskárny počítače jedna stránka – 4 Kč c) Technický nosič dat CD, DVD – 100 Kč 2) Náklady na mimořádně rozsáhlé vyhledávání informací: Za každou celou 1 hodinu vyhledávání: 250 Kč 3) Náklady na odeslání informace žadateli: Podle platného ceníku poskytovatele poštovních služeb Určující podmínky: Úhrada nákladů za balné se nevyžaduje. |
||||||||||||
14/ Výroční zpráva podle zákona č. 106/1999 Sb. |
Dostupná na odkazu: Sbírka listin – Obchodní rejstřík. |